Monday 21 March 2011

~~~MAlam YAng peNUh DEbaraN_~~~

hyepp im back ... so mcm yg aq janjikan aq nk cerciter about maen carik2 hantu kan2... hehehe... jOm kIta .>..>..>.>..>.

zuzzzzzz.. it happen around 2011 century... at night... JENG jeng JENGG... ada seorang pendekar *pasan jap *,muahahhahahhah.. okeyh2 cerseryes-cerseryes :P . . .  mlm yg aman damai permai tuh kan kan kan aq tunggu awek sorang nie *bajet awek tuh nk tman aq mkan la .. tup2 awek tuh msg - arol i sorie bab xdpt tman u mkn,i sgan la *mls byk alasan pulk :(* - aku pown dgn hati yg agak hampa otw nk londeh seluaq baju aq laa.. aq baru je londeh JAM nike aq ,aq dgr bunyiii *msg,msg,msgggggg (nada org njerit ) upanya msg masuk, romate aku bengang da bab hp aku nie asyik memekak je... aq pown bca la satu persatu perkataan dgn kusyuk mengusik nya ( aq tunggu ko dpan library) cpat ckit. . aq nie da mmg xde mood daaa nk kuag. . dalam aty dok maki seranah sepinah dah,APALAH MAMAT NIE AJAK AKU Pi DEPAN LIBRARAY MALAM-maLAM nie . .  dgn The Flash NYe aq melompat terjun menjunam dr katil aq *double dack,  . .. . smpi je dpan LIbrary aq nmpak Mamat nie aJAk geng... adoiii,nk carik Gaduh ke pe Mamat nie da la tgh ujan. . upa-upa depa nak ajak ceik makan *ceik tuh refer as SAYA . .ceik sbnaqnya mls nk kuag *yela awek td reject tman aq mkan (mengada doe) . .tp trpksa ikot la jgk bab kalu dok dalam bilik pun BORINK,. smpai je kdai tuh kami pown order laa apa yg patut . . . sbb lambat sgt tunggu mkanan sampai kami pun apa lagi sekoq-sekoq bawak kuag handphone sorang satuh,bajet handphone mhai laa kan,pakat dok posing.photoshot sakan...


hehhehe.. dah nyum nyam nyum nyam . . perut da kenyang hati pown girang ,trjadilah kanak kanak ribena blackaren.


otw balik suden!!!


 hati terlebiyh girang suden

xsaba saba nk masuk kampus

LELAKI melayu TERAKHIR

sampai je dalam kampus... kami semua lepak ddepan library dulu . . biasa la,cer cer dulu . . pastuh citer sanaa citer sini. . .  . selak sana selak sini. . .  nGE eeeeee . .. . . . tengah borak borak tiba-tiba . ..  .  kami bau something yang sangat tak menyenangkan . . dalm atie aku cuak tahap cipan daaa.. .  aku tnya kawan aku bau ke tak,dy cakap bau . . belum smpat aku nak kecoh tiba tiba "weh korang sorieee aq TERKENTUT . .  kekek nenk kaw btol laaa.... muahahhahahha .. . .  time kami gelak gilok tuh  tiba tiba kawan aku menyampuk dia cakap ,weh YANA mana??? dia p mana??? Hilangkah yana??? apakh yang terjadi pada yana??? semua pakat cuak... adoiii, pompuan nie,. . p mana plak dia nie..kwan aq mnyampuk "aq nampak yana naek bngunan akademik sorang sorg" buat apa dia nie naek blok kademik??? aku baru teingat yng yana bgtau aku dia nak cari HANTU,dia nak TEnGOK hANtu.. tiba-tiba .......... to be continue

No comments:

Post a Comment