Monday 12 September 2011

PATAHTUMBUHHILANGBERGANTI ~ cintakaca

CINTAMU MEMUKAUKU ,
MEMBERI KEAJAIBAN DI PELOSOK HIDUPKU ,
MEMBERIKU HARAPAN DI LORONG KESEPIAN ,
MENGHAIRAHKAN DAN MEMPERSONAKAN,
SEHINGGA AKU TAKJUB OLEH KEHANGATANNYA ,
 <3 <3 <3


hampa.. mcm ni kan bes

"ya aku bebelah bagi...
tapi ntah laa..

aku da mula jadi serabot..
aku kekadang ingat kat dya...
kdang2 x..

apa aku nk buad..
aku taw aku x sempurna...
bnyak salah aku.."



mcm ni kan bes.. :) 






hampa, tengs tau msg kami mlm ni.. hepi sgt oke. :D
walaupun hampa bz ngan assimnt and test minggu ni,
hampa still boleh msg ngan kami.. <3 <3 <3 
 appriciate sgt oke dear :D ..


kami harap hampa bg kami peluang untuk buktikan yang kami
tak sama mcm yg EX dulu-dulu..
 kami xkan kecewakan hampa..
kami akan syg hampa betol2..


kami harap sangat kali ni kita buang yang kerohh
kita amik yang clear.. (:

tapi kalau hampa still lagi xboleh bagi kami peluang,
kali ni kami xkan kacau ampa dah..
kami akan redha n lepaskan hampa pegi... :'(
dan kami berharap kita takkan jumpa lagi..
kami xnak teringat kenangan manis kita sama2..
sbb detik2 yang kita luangkan bersama 
lebih berharga dari emas ..
dan tak ternilai seperti air mata.. 

awakk .. i love you so much .. ilysm <3 imysm






F <3 A :)



No comments:

Post a Comment