Wednesday 14 September 2011

PATAHTUMBUHHILANGBERGANTI ~endofstory.

 im done..
done very well in this DRAMA slot..
i think i ready to forget u my dear..
thanks to ALLAH tht give me the ways..
memberi aku kekuatan untuk bernafas dan naik keatas semula..
setelah sekian lama tenggelam..



no more AKASIA DRAMA SLOTE ..
haha ..
yang lepas tuh biarlah lepas..
andai kita still ada jodoh, insyalah xkan kemana..
sesungguhnya jodoh itu urusan ALLAH,
lagipun buat apa kita nak tunggu buah durian diluar musim,
sedangkan buah rambutan sudah ranum ditaman, 
:) :) :) :) 




so now,insyalah , aku akn built are new life..
aku harap kau pon boleh hidup dgn aman sbb aku takkan msg kau lagi dah... :D
but to all my fren whose supportmy blog, u no need to worried because
blog aku still akan diupdate seperti biasa,
cuma bezanya xda update jiwang-jiwang lah..


.. continued -------------------------> <3 ALLAH

No comments:

Post a Comment