Thursday 8 September 2011

PATAHTUMBUHHILANGBERGANTI ~eps 1.

LOVE IS NOT ABOUT FINDING THE RIGHT PERSON,
BUT CREATING THE RIGHT RELATIONSHIP.
ITS NOT HOW MUCH LOVE YOU HAVE IN BEGINNING.
BUT HOW MUCH YOU BUILT TILL THE END.

Ogos 2011.
Aku ingat hari tuh akan berlalu dgn tenang. Tapi mlm yg sejuk ditimpa hujan. Time tuh baru keluar dari kelas ,macam biasa bergurau-gurau dengan kengkawan sambil berjalan. Tetiba semasa aku berjalan aku see an angel in frond me, omg , too awesome and unique untuk digambarkan. Aku mcm biasa teruskan berjalan dan senyum kearah dia,tapi entah lah dia sedar ke tak (syok sorang-sorang kot) HAHA. Balik ja bilik aku asyik terfikir tntg dia ja. Makan nmpak dia,berjalan pon fikir dia,nasib baik lah mndi aku tak fikir tntg dia,HAHAHA



Saat berganti minit,minit bertukar jam, jam menanti hari,hari mencapai minggu. Aku rasa almost 1 month aku ayik fikir tntang dia. Then aku pon try lah cri inisiatif sendri, cara nk rapat dia. Aku pon try skodeng FB kawan dia. Kawan dia tuh junior aku time tech school dulu. Skodeng punya skodeng akhirnya,dgn segala usaha dan penat yang mencapap, aku dapat Fb dia, first dapat tuh seryus bak hang semangat + teruja gila. First2 dapat Fb dia aku tgk info dia dulu,upa-upanya dia single bak hang (senyum sorang) HAHA, pastuh dah aku tau dia single apa ag aku add terus lah,dgn harapan dia akan app secepat yang mungkin. Sat2 ,apalah hampa ni xkan aku nk add teruih,mest view gambaq dia dulu,ambik sekeping dua buat penenang hati ( hampa kalau suka amik ja gambaq dia,tapi hampa jgn p buat ubat pulak) J ,aku ni tamak ,gila baying la katakan :D ,aku amik dekat 5 keping save dalam desktop . Pas hari tuh setiap setengah jam aku bukak Fb aku tengok dia dah app ke belom. Tapi seryus hampa, tiap minit dan jam aku buka dia tetap tak app . sedeh pon ada time tuh . dekat 3 minggu lah aku add,akhir nya dia app .

Seryus time tuh aku hepi gila , mandi aku senyum, berjalan aku senyum, nk tido aku senyum ,makan dkt dining pon alku senyum.. 



nak tau apa terjadi pada kami??  Adakah aku dengan dia akan ehem-ehem?? LALALA , tunggu la episode akan dating. Ttym 

No comments:

Post a Comment