Friday 16 September 2011

PATAHTUMBUHHILANGBERGANTI ~new.

ACCAEPT THE THINGS 2 WHICH FATE BINDS YOU AND LOVE PEOPLE WITH WHOM FATE BRINGS YOU TOGETHER BUT DO SO WITH ALL YOUR HEART . C=

yang sebenarnya aku nak cerita yang aku baru kenal dengan sorang nih, baru sesangat kenal dia dah suruh aku tukar no celcom. pada mulanya aku malas nk layan tapi dah dia dok inbox and im aku selalu then cakap kalau aku xbeli dia sendri akan belikan no celcom kat aku, so nk buat mcm mana lagi, aku ni jenis tak suka org habiskan duit kat aku, esoknya, aku pon keluar beli no celcom. mlm tuh dia call aku dekat 3jam .. haha , first cakap nan aku dia kata .. 

Then dia cakap nak kenal nan kawan lebih rapat dengan aku sbb tuh dari mula dia suruh aku pakai celcom.. tapi sekarang aku tak tau nak bagi jawapan apa kat dia. Pintu hati aku dah tertutup untuk org laen. Walaupun romate nan kawan2 aku selalu cakap, ORANG YANG SAYANG KITA LEBIH BAIK DARI KITA SAYANG ORANG .. 

aku blur sekarang.. dah la semalam dia bgtau yg dia nak aku kenal dgn family dia lepas kmi kenal.. masalah mcm mna nk jmpa nan family dia klu hati aku bukan milik dia lagi... :(

aku betul2 pening.. :((((

No comments:

Post a Comment