Saturday 19 November 2011

Kebahagiaan sesuatu yg valueble.

Sometimes kita xpernah lekang dari mencuba untuk membahagiakan org disekeliling kita kan, smpai kita sendiri terkandas dan tersepit di sebalik timbunan masalah dan cara membahagiakan orang. Tapi sejauh atau sehebat mana pon kita, kita xkan mampu membahagiakan semua orang. Walaupun kita penat mencuba dan terus mencuba. Kekadang kebahagiaan ni datang tanpa kita cari, dan dia akan pergi dikala kita mencari dan mengejarnya, bagaikan kanak-kanak yang mengejar pelangi dikala gerimis merintis. ( 0.o)

So now cuti semster break arol pon dah habis. F.Y.I cuti ni something yg memenatkan dan meletihkan. Tanpa kita sedar, cuti ni mematangkan kita, adakalanya ia akan menjatuhkan pemikiran,kreativiti mahupun semngat kita sendri. Tak percaya ask yourself about it. :) . Arol sekarang dok umah sewa. Pada sesapa yang berlapang poket tuh,asa-asa nk derma beras ka garam ka, jemput-jemput la noh mai umah sewa arol. Pintu pagar xkunci pon.. ngeee.

Kita  berbalik ah pada isu kebahagiaan ni. Tak da sapa yang xpernah kecewa, takda siapa yang xpernah mengecapi kbhgiaan kan. Kita semua pernah lalui semua detik2 ni. JANGAN MENIPU DIRI SENDIRI !!. Kita xboleh nak mngharapkan apa yang kita nak kita akan dapat. Semua tuh depends on effort yg kita letak,tapi kalau masih xdapat that mean, ALLAH yang satu tengah menduga kita la tuh. Banyakkn bersabar dan mendekatkan diri padanya okeyh.. :) .
Arol pon mengaku yang arol penah mengecewakan org sekeliling arol. ya ,arol minta maaf. arol cuma insan biasa, xda apa keistimewaan pon. Arol pon pnh dikecewakn dan arol anggp tuh sebagai balasan  because : WHAT GOES AROUND , WILL COMES AROUND:  .

Arol harap kita semua kuat untuk menghadapi semua ni. Arol perlukan sokongan semua orang. Doakan arol yg terbaik okeyh. hoyeahh , babai kawan2. nantuk kemas rumah. (0.o) v

No comments:

Post a Comment