Sunday 6 November 2011

KUASA AIDILADHA

6/11/2011

Pagi yang mendung xbermakna petang pon akan mendung. Sekarang aku rasa mendung tu dah bagi aku sinaran matahari yang cukup untuk menyinarai hati ngan diri aku untuk terus tersenyum. :D

Korang tau tak ni logo apa? 
ayoo. korng nih. apa pon xboleh la. 

ni logo.
ni logo myspace lah.

Korang mesti pelikkn apa relation logo myspace ni ngan cerita aku kali ni. kan2. Sebenarnya , kan2, aku dah DILAMAR oleh myspace ni untuk yang sekelian kaliii. Tak hairan la orang selalu cakap. Kan2. Hari raya ni hari yang berbahagia. cewahhh. Citanya mcm ni, time aku sebok kutip duit raya kan2, handset 3310 aku pon bunyi. "tottt ,tott.toooooottt " *vibrate msg ja pon. Aku pon bukak la kan msg tuh. Baca ja msg tuh aku rasa nk gulin2 , nak bawak nyorok muka dalam bekaih kuih raya.Ni sbb ada sorg ni kawan myspace aku dulu, text aku. Bukan apa, xpenah2 dia msg aku,kli ni dia msg . dia cakap . SALAM AIDILADHA "b" . Aku yang mmg gedik ni melayan la msg tuh dengan gediknya skli. Sebenarnya kan2,dulu aku penah jatuh hati kat budak ni. time tuh aku bodoh2 lg, kalo xsilap time aku form5. Tapi dia ni hot. HOT CHICK bebeh. 

TENGS msg i syg.


No comments:

Post a Comment