Tuesday 8 November 2011

SAKIT

8/11/2011   ~8.10 p.m~

Ya ALLAH, nape aku penat dan xlarat sangat harini. Xda selera nak makan. Rasa lesu sangat. KAU berikanlah aku kekuatan untuk aku tempuhi semua cabaran dan dugaan yang ENGKAU berikan kepada ku YA ALLAH. Aku hanya hambamu yang khilaf lagi tak berdaya untuk melawan nafsu dan noda-noda kehidupan di bumi limpahan rahmat Mu ini YA ALLAH . Andai ini yang KAU takdirkan yg terbaik untuk diriku. KAU temukanlah aku dgn seseorang yang engkau redhai.


Syg b minta maaf sesangat if b abaikan syg. B just nak syg tahu yg B syg syg sesangat. walaupun B xsayang syg 100% , tp syang ialah 50% dr diri b. B just mampu doakan syg hepi dan boleh jawab exam asasi nant. Syg jgn nakal2 okeyh. Jangan risaukan b!! . Have are nice life musyi musyuk. BYE

No comments:

Post a Comment