Friday 9 September 2011

PATAHTUMBUHHILANGBERGANTI ~eps 2.

Masa: 21:21.(pm).

Perasaan Ini..
Aku Tak Dapat Selindungkan Keresahan Yang Mencengkami Sampai Ke Punding Naluri Hati..
Aku Tak Kan Memaksa Hati Pada Rindu Yang Tak Bertepian Di Hujung Dunia Impian Ku Lagi



Aku yankin yang aku betul-betul sayang dan cinta pada dia.. but what should I do. Im just a ordinary person. Im not hensome either rich. Dia pandang ke orang macam aku . Malam tuh aku tak boleh tidur, aku asyik teringat dekat dia. Aku bangun dari katil dan menuju ke meja study. Aku On lappy and bukak Fb carik profile dia. Profile dia dalam status ONLINE . aku tanpa sedar,senyum sorang2 J . malu meyh. Aku on im n said.

Aku : hye there.
Dia : hye .
Aku : J
Dia : ??
Aku : awak ni budak yg saya tengok harituh kan.
Dia : yang mana aerk ??
Aku: alah,yg time saya balik kelas tuh.
Dia: iyakot,napa awak ?
Aku: owh,saya arol J .
Dia: owh,saya ***** .
Aku : nice to meet u , part 1 kan ??
Dia : ahaaa , awak ??
Aku : part 3 ,.. awakk….
Dia: napa ??
Aku: nk offline ni, can give me ur number (hehe,ayat nk norat ni “ xgentle lngsung” )
Dia: nk buat apa??
Aku : nak sambung chat lah, nnt2 bole chat kat hp.
Dia: urmmm
Aku : xpa,kalau xmau bg. Saya xpaksa pon . J
Dia: bukanlah, jnji xbg kat org lain.
(respon mcm ok,aku pon senyum sorang2)
Aku: promise J
Dia: 017*******
Aku: oke ,tata awk. Jgn tido lambat ya..

Yes, aku dapat no dia… yipppieee ,sambil melompat2 (last2 kena sound nan romet) HAHAHAHa. Mlm tuh around pkul 2 pg aku msg dia
“ look at the sky, the stars shining brightly, it seem I smile  thinking of u” good nite awk.. esok jgn lmbat pegi kls.

Siang tuh aku selisih nan dia time aku nk balik kelas . dah la panas2 , tenget badan2 . berpeluh habis. Xmacho langsung nk berselisih pon.. aku tunjuk je sbb malu.. Dia lepas ja aku terus toleh pala tgk dia. J ,dia punya perfume,Ya ALLAH wangi gila.. mcm nk fengsan nok bau.. J .

Aku sampai ja bilik. Henset aku bunyi.. totoiiittt toootoooiiiitttt totoiiitt .. Aku tgk kat skrin nmpak nama dia .

NAK TAU APA YANG DIA MSG 

tunggu esok okeyh .. nunite uolsss .. muakhsss

No comments:

Post a Comment