Sunday 11 September 2011

PATAHTUMBUHHILANGBERGANTI ~ fedup

entah lah harini tetiba aku terfikir tentang "anak ikan" . aku terus tersenyum bila fikir benda ni.. tah la, aku rasa penat sangat dengan C.I.N.T.A .. Aku berdebat dgn rumete aku tentang isu ni.. 



aku rasa dah tiba kot aku ubah prinsip aku.. prinsip tentang SEX BERLANDASKAN CINTA dan KASIG SAYANG.. Aku tengok kengkawan aku enjoy ja dengan life diorang sebagai anak ikan.. Nak apa lagi, duit ditanggung , hidup xrasa sunyi.. Weekend ja keluar shoping and holidays..


Aku dah fedup nk tunggu CINTA yang ikhlas.. hampa tau dak,hampa yang buat kami pilih jalan ni.. time kami perlukan hampa, hampa tinggalkn kami terkapai2 , berenang tanpa pelampung , lemas di dalam lautan yang tak bertepian dengan kesedihan dan kesunyian..


tah la, kengkawan aku semua tak setuju dengan keputusan aku sekali ni.. tapi aku takdak pilihan lain.. aku rasa ni ja jalan keluar untuk semua ni.. kasih sayang dan kepercayaan aku terhadap cinta dah mula dan makin pudar. 


Tapi kan hampa , kami tetap tunggu hampa.. walau sekering mana pon kasih sayang kami, tapi xkan kering terhadap hampa.. i lof u so much .. i hope u can understand my feeling walaupun kami bukan yang terbaik untuk ampa..

A <3 F

No comments:

Post a Comment